söndag 14 februari 2010

nya mal.

forsta inlagget dedikeras givetvis till min emma som sitter hemma i kyliga svea riket istallet for att vara med mig i Oz - landet med varldens samsta visumlagar. MEN, anar att hon det ganska bra dar hemma trots allt. hon blir val omhandertagen. tack alla dar hemma for att ni tar hand om min stackars alfred. och ett litet extratack till challe, emma gudasanda van!

sen ar det ju inte alltfor langt tills vi traffas igen, du och jag.
mars -
headin' to new zealand,
and it's lookin' pretty good..





babe - ses i san francisco inatt?

1 kommentar:

  1. min älskade älskade emma.

    jaa, challe är en gudasänd vän, och du kommer att älska henne (skönt att du inte verkar svartsjuk, som jag blev på elin, hahaha). hon älskar redan dig efter allt jag berättat :)

    vi ses snart älskling!

    SvaraRadera