fredag 26 februari 2010

goontime.

ibland blir det inte riktigt som man tankt sig. for ibland gar det helt enkelt inte att ta det lugnt pa chiliblue nar crewet har andra planer for kvallen - goonplaner. en ide om vad som skedde igar:
tanken var att ta det vaaaldigt lugnt da charli stallde in var chillkvall och jag da lika garna kunde ladda upp for mardi gras idag. tanken forstordes nar jag kl 22.00 klev ut pa var innergard och jimmy - en rodharig harlig skotte pa 39 - sa tva ord till mig:
goontime emma.
ska inte pasta att jag var sarskilt svarovertalad - jag var skapligt uttrakad vid den har tidpunkten. och for er som inte vet ar goon ett billigt billigt vin - du koper 4 liter for 10 dollar (cirkus 60-70 sek). ALLA backpackers dricker det. underbart kul kvall for ovrigt!



ps. somna ALDRIG pa soffan i ett common room efter en goonkvall. du blir genast maltavla for diverse vanstallda konstverk som malas pa med permanent spritpenna. nu maste jag ta en dusch. ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar